Monday, April 23, 2012

nikmat brada di kalangan kwn2 yg bek..alhmdulhh

assalamualaikummm...nie dh kol 4.59 ptg....hmm actually i need to finish up my work...CTU..dasar2 kerajaan tuk hubungan etnikk..hmm x cari satu lagi dasar2 dye.hehhe..xpeww mlm nie kitew tdow lwt k?hahhaha..ari nie dh ari isnin..knape cpt sgt ahh?hehe.pejm celik dh 3 ari duk umah hmmm just tgl brape ari lagiiii..hmmmmmm....nk dgr sy berceloteh x??hahha..

ok laaa actually alhmdullih sb msih diberi kekuatn dan kudrat hingga ke hari nie.. semua nye adalh kerje Allah...kn?? sungguh besar kuasa Allh..pernah x tgok langit mlm2 yg dipenuhi bintg2 yg berkilauan... ya allh..cantik sgtttt....nie la kebesaran Allh... aku se mmgnye suke dgr org beri usrahh..npee??sb nye diri aku nie x la sebaik mane mcm org len...tp insylhh mencuba tuk dktkn dri pada Nya.. bersykur kerana msih diberikan peluang tuk berubah di waktu mude..mude kah??hehehhe..i blum msuk 20 lagii k??hehehe... aku ade seorg kwn yg sme senasib...kiteorg sme2 shre lau ade mslh..dye bnyk tolg aku..alhmdlhhh..kate2 dye wt aku kuat..smge kami sntiase dekt dgn Mu ya Allh.. dye sslu bg nasiht kite nk brubh ken aberistiqamahh..dalm beristiqamh,kena la sabarr.. sabar tue kn separuh dri iman..n beristiqamah tue pntgg....niat krn Allh tue pntg...sb nye dgn perubahan yg mendadk trus pkai kerana kwn mmg x lame...nie mcm aku laaa..heheheh...btol nie crite yg sbnr..dlu tgok kwn comel je pkai tdung besr nie..ikut jgk laaa tnpa niat pape..just sb nk ikut kwn....tp perubhn tue x lame..tp alhmdlhh peluang diberi tuk brubhh ke jln yg btulll..dimana sntiase ketenangan bersama2 Allah.. selalu harap dpt bersama2 Allh n nak berdua-duaan dgn Allah waktu yg tenang dan sunyii.. Islam nie agama yg syumul..dan tidk berubh...smua agama dan bangsa bolh..akak2 usrah n ahli kumpulan usrh mmg best...suke sgt dgn usrahh...diri nie x la sebaik mane tp lau ade silp tlg perbetulkn n tgurr k..hehe..sb diri nie msih kerdil di depan Allh..malu sgt2..ma al salamahh..

No comments: